مزایای استعمال از معالجه فروغ LED چه است؟
نوشته شده توسط : علی پور

مزایای استعمال از معالجه فروغ LED چه است؟
معالجه فروغ LED به سرم ها امداد می‌کند تا بعداز میک

بهترين مارك كرم پودر

رونیدلینگ یا این که معالجه کرم پودر همیشگی به درون پوست نفوذ نمایند. (سفارش ما ۲۰ دقیقه در آخر حفظ )
معالجه نوروفروغ LED تأثیر مثبتی در رویش سلول ، ساخت کلاژن و الاستین ، گردش میکرو  و حالت کلی پوست داشته و  سبب ساز بهبود افتادگی ، خطوط باریک ، چین و چروک ، منافذ وسیع ، ککو مک  و پیگمنتیشن ناشی از قرار به چنگ آوردن در معرض آفتاب می‌گردد. این LED دربرگیرنده ۲۸۷ جور چراغ اختصاصی میباشد. یک سری لامپ با رنگ متعدد که هر مورد به خواسته انگیزه خاصی موجود است .
ال ای دی قرمز‌رنگ دوست داستنی ترین طریق معالجه LED میباشد. این نوروفروغ خطوط ،چین و چروک ها را نادر کرده و به ایجاد کلاژن ، کاهش قرمزی و التهاب یاری می نماید و زخم آفتاب را معالجه مینماید. فروغ قرمز رنگ سرعت گردش خون را ارتقاء داده  ، خواص ارتجاعی و رنگ پوست را بهبود می‌بخشد ، بیحالی پوست را برطرف می‌نماید و آسیب ها را بهبود میبخشد.
ال ای دی سبز دارنده خواص آهسته بخش میباشد و در کاهش ملاسما و بقیه تغییر تحول رنگ پوست مفید میباشد. پژوهش ها نشان داده که‌این فروغ ملانوسین ها را انگیزه قرار داده که تا جلوی تکان ملانین مازاد به سطح پوست و شکستن خوشه های رنگ را بگیرد.
ال ای دی زردرنگ نوری شفابخش میباشد که در لایه های پوست عمیق نفوذ می‌کند و سبب ساز برنا سازی ، ترمیم سلول و ارتقاء گردش خون می گردد. همینطور سبب ساز تحریک کار لنفاوی می گردد که آن را به یک معالجه عالی تبدیل می‌نماید.
درین نوشته‌علمی تماما درباره با کرم پودر مستمر را توضیح دادیم.امید‌واریم که‌این مقاله برای شما اثرگذار واقع گردیده باشد.





:: برچسب‌ها: بهترين مارك كرم پودر ,
:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: